Belga, (08.09.2009). Pfaffs dienen klacht in tegen TV Familie wegens laster. [17.03.2010, De Morgen Online:http://www.demorgen.be/dm/nl/1008/Showbizz/articl e/detail/998146/2009/09/18/Pfaffs-dienen-klacht-in-tegen- TV-Familie-wegens-laster.dhtml]
Billiet, J. & Waege, H. (2006). Een samenleving onderzocht. Methoden van sociaal-wetenschappelijk onderzoek. Antwerpen: Uitgeverij De Boeck.
Brants, K., Hermes, J. & van Zoonen, L. (1998). The media in question. Popular cultures and public interests. London: SAGE Publications.
Brewaeys, E., Desmet, S., Opdebeeck, J., Voets, F. & Voorhoof, D. (1987). Persvrijheid, en nieuwe media. Antwerpen: Kluwer.
Brewaeys, E., Voets, F. & Voorhoof, D. (2009). Wetboek media en journalistiek. Mechelen: Kluwer.
Brungs, E. (2005). Zinvol zoeken, stijlvol schrijven. Handleiding voor het schrijven van wetenschappelijke teksten in Sociale Wetenschappen. Leuven/Voorburg: Acco.
Cashmore, E. (2007). Celebrity culture. Abingdon: Routledge.
Charron, J. (1989). Relations between journalists and public relations practitioners: cooperation, conflict and negotiaton. Canada: Laval University.
Clement, J. & Van de Putte, M. (1995). De vierde macht. De gespannen driehoeksverhouding tussen media, gerecht en politiek. Groot-Bijgaarden: Globe.
Cim, (03.09.2009). Cim Bereikstudie Dagbladen: Laatste Nieuws + Nieuwe Gazet. [06.04.2010, Cim Online: http://www.cim.be/agora/audience/audi_15/CE017.pdf]
Cim, (03.09.2009). Cim Bereikstudie Weekbladen: Dag Allemaal + Expres. [06.04.2010, Cim Online: http://www.cim.be/agora/audience/audi_15/CE075.pdf]
Cim,(03.09.2009). Cim Bereikstudie Weekbladen: Story. [06.04.2010, Cim Online: http://www.cim.be/agora/audience/audi_15/CE070.pdf]
Cim, (03.09.2009). Cim Bereikstudie Weekbladen:TV Familie + Blik. [06.04.2010, Cim Online: http://www.cim.be/agora/audience/audi_15/CE077.pdf]
Claeys, J. (06.08.2008). Zangeres sleept weekblad voor de rechter. Wendy Van Wanten en Dag Allemaal voeren openlijk oorlog. [17.03.2010, Het Nieuwsblad Online: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GA9 1V0I3E]
Decaestecker, B. (13.10.2009). Lotti praat niet meer met populaire pers. [10.04.2010, De Morgen Online:http://www.demorgen.be/dm/nl/1008/Showbizz/articl
e/detail/1014780/2009/10/13/Lotti-praat-niet-meer-met- populaire-pers.dhtml]
De Bens, E. (1997). De pers in België. Het verhaal van de Belgische dagbladpers gisteren, vandaag en morgen. Leuven: LannooCampus.
De Bens, E. (2001). De pers in België. Het verhaal van de Belgische dagbladpers gisteren, vandaag en morgen. Leuven: LannooCampus.
De Condé, R. (2009). Marcel Vanthilt: “Dag Allemaal heeft dood Yasmine deels op geweten”. [10.04.2009, Het Belang Van Limburg Online: http://www.hbvl.be/nieuws/media-en- cultuur/aid863353/marcel-vanthilt-dag-allemaal-heeft-dood- yasmine-deels-op-geweten.aspx]
Deltour, P. (1996). Man bijt hond: over pers, politiek en gerecht. Antwerpen: Icarus.
De Swaef, F. (2008). Betty for president: waarom BV’s een zegen zijn voor de politiek. Gent: Academia Press.
Giles, D. (2000). Illusions of immortality: a psychology of fame and celebrity. Basingstoke: Macmillan.
Haeck, Y. & Vande Lanotte, J. (2004). Handboek EVRM: 2: Artikelsgewijze commentaar. Antwerpen: Intersentia.
Hoebeke, S. & Mouffe, B. (2005). Le droit de la presse. Press écrite. Press audiovisuelle. Press électronique. Louvain-La-Neuve: Bruylant-Academia.
Hogshire, J. (1997). Grossed-out surgeon vomits inside patient! An insider’s look at supermarket tabloids. Venice: Feral house.
Kordon-Lundgreen, C. & Kordon, C. (1976). 20 000 000 unterm regenbogen. Zur Inhaltsanalyse der Regenbogenpresse. München: Carl Hanser Verslag.
Lemmens, K. & Martens, P. (2004). La presse et la protection juridique de l’individu: attention aux chiens de garde. Brussel: Larcier.
Levin, J. & Arluke, A. (1987). Gossip: The inside scoop. New York & Londen: Plemun Press.
Marshall, D.P. (2006). The celebrity culture reader. New York: Routledge.
Martens, P. (2005). Mediarecht voor journalisten. Antwerpen: Garant.
Mastenbroek, W.F.G. & van der Meij, R. (2001). Onderhandelen. Utrecht: Spectrum.
Nutz, W. (1971). Die Regenbogenpresse: eine Analyse der Deutschen Bunten Wöchenblatter. Opladen: Westdeutscher Verslag.
(21.09.2009). Pfaffs beschuldigen TV Familie van laster en eerroof.[18.03.2010,Vandaag.be:http://www.vandaag.be/ente rtainment/15703_pfaffs-beschuldigen-tvfamilie-van-laster- en-eerroof.html?c=2]
Picard, R. (1998). The economics of tabloidization: Observations from the British and American experiences. University of Westminster: London.
Protess, D. et al. (1991). The journalism of outrage: Investigative reporting and agenda building in America. New York: The Guilford Press.
Rojek, C. (2001). Celebrity. London: Reaktion books.
Roos, J-J. (1981). Bonheur-Glück: Vermarktung des Glücks in der französischen und deutschen Press. Gerbrunn bei Würzbrug: Lehmann.
Senaeve, P. (2008). Compedium van personen-en familierecht. Leuven: Acco.
Sloan, B. (2001). I watched a wild hog eat my baby!: a colorful history of tabloids and their cultural impact. Amherst (N.Y.): Prometheus Books.
Sykes, C.J. (1999). The end of privacy. The attack on –personalrights –at home, at work, on-line, and in court. New York: St.Martin’s.
Tuchman, G. (1978). Making news: a study in the construction of reality. New York: Free Press.
Van den Bulck, H. & Tambuyser, S. (2008). De celebritysupermarkt. Berchem: EPO.
van Zoonen, L. “The ethics of making private life public” in Brants, K., Hermes, J., van Zoonen (Reds.), The media in question. Popular cultures and public interests, London, SAGE Publications, 1998, pp.113-123.
Vandermeersch, P. (1999). De geslagen waakhond in De keuken van de krant, een bijlage van De Standaard.
Velaers, J. (1991). De beperkingen van de vrijheid van meningsuiting. Antwerpen: Maklu uitgevers.
Voorhoof, D. (1992). Actuele vraagstukken van mediarecht. Doctrine en jurisprudentie. Antwerpen: Kluwer rechtswetenschappen.