Borms, E., Claessens, R., Coussement, F., Jablonski, M., Swerts, A. & Verslegers, L. (2015). Leerplan niet-confessionele zedenleer 1ste graad A Stroom. Geraadpleegd op 12 december 2015 via http://www.nczedenleer.be/leerplannen/leerplannczaso1stegraad.pdf
Castelijns, J., Segers, M. & Struyven, K. (2015). Evalueren om te Leren.
Bussum: Coutinho.
Commissie leerplanontwikkeling. (z.j.). Leerplan NC-Zedenleer.
Antwerpen: De Humanistische Pers.
Commissie leerplanontwikkeling. (2015). Uitgangspunten. Geraadpleegd op 27 januari 2016 via http://www.ribz.be/Dynamische%20leerplannen/uitganspunten.html
Godsdienst en zedenleer in katholieke lagere scholen. (2000). Geschiedenis van de staatkundige regelgeving. Geraadpleegd op 20 april 2016 via http://www.cie.ugent.be/katholiek1.htm
Harre, K., Smeyers, L. & Vanhoof, J. (2014). Evaluatiepraktijk op school.
Brussel: Politeia nv.
Humanistisch verbond. (2016). Eerste humanistische school in Nederland. Geraadpleegd op 20 april 2016 via http://www.humanistischverbond.nl/nieuws/eerste-humanistische-school-in…
Online logo maken. (2016). Geraadpleegd op 27 april 2016 via http://www.onlinelogomaken.com/gratis-online-logo-maken/?product_id=143…
Pollefliet. L. (2013). Schrijven van verslag tot eindwerk. Gent: Academia Press.
Portaal van het vak niet-confessionele zedenleer. (2016). Geraadpleegd op 11 mei 2016 via http://www.nczedenleer.be/#
Standaert, R., Troch, F., Peeters, I. & Stroobants, I. (2012). Leren en onderwijzen.
Leuven: Acco.
Wikipedia. (2016). Humanistische Lebenskunde. Geraadpleegd op 20 april 2016 via https://de.wikipedia.org/wiki/Humanistische_Lebenskunde#Inhalte_und_Zie…